Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzePrzed sezonem myślałem,że Kuba będzie głównym kandydatem do tytuły a tu ledwo w piatce się łapie w siedmio osobowej klasie. Tylko kwestia czasu jak wróci na Yamahe, która jest o lata świetlne lepsza od Suzuki (przynajmniej tym od Grandysa bo Orlikowski na swojej daje rade)
Odpowiedzto nie kwestia motoru tylko zawodnika. wróbel zawsze był cienki tylko że tata robił mega zdłubanego konia. teraz jak dzieciak usiadł na regulaminowego stocka to wyszło jak wyszło
Odpowiedzże niby tata robi lepiej niz fabryczny zespól suzuki?
Odpowiedzno nie udawaj ze nie rozumiesz. suzuki zrobiło superstocka a tata robił z yamahy niedowazonego hipersporta. nie wierzysz? http://www.youtube.com/watch?v=TSXHsvPcXAs
Odpowiedzobejrzałem film i oczywiste jest że Wróblewskiego motocykl lepiej chodzi ale : Wróblewski jest dużo lżejszy od Sudola... i nie można powiedzieć że tylko tym wygrał bo hamowania też miał lepsze...
Odpowiedztak, tak, każdy widzi to co chce widzieć
OdpowiedzRozwiązanie jest proste i tanie. Wystarczy wsadzić na SUZUKI podczas jakiegoś treningu Korobacza lub Wielebskiego i sprawdzić czy to kwestia sprzętu czy może jednak nie...
Odpowiedzsuzuki ich chcialo ale oni nie są głupi i nie chcieli. każde moto można zrobić. tata potrafłl r6, a suzuki gd nie potrafi żadnego. dowodem jest regres każdego polaka który kiedykolwiek tam startował (większość ucieka przed końcem sezonu, reszta chwilę po) jadą tylko Meklau i Junod bo mają własne sprzęty. jak tata oszukiwał to trzeba było protestować a nie rok później oczerniać.
Odpowiedza niby gdzie protestować? przeciez nasza komisja techniczna nawet nie bardzo wie gdzei jest przod a gdzie tył motocykla
Odpowiedz